пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Конспект розвитку мови і літератури

Розвиток мовлення (шапка), конспект; Укр.літ. конспект, презентація . Конспекти уроків викладую після їх проведення через остаточне редагування, яке я роблю через різниці змісту (різні роки видання) підручника в електронному варіанті і того, який є у учнів,через невідповідність між запланованою і проведеною формами роботи. І головне, намагаюсь підвети конспекти як можна ближче до необхідних вимог - це я роблю після проведення уроку. Так, це може і неправильно, але мені так зручніше.

2 коментарі:

  1. "намагаюсь підвети конспекти як можна ближче до необхідних вимог - це я роблю після проведення уроку. Так, це може і неправильно, але мені так зручніше"

    Не зрозуміла у чому зручність? Ви не маєте допрацьовувати конспекти уроікв після того, як їх провели. Який сенс витраати цінний час, що варто приділити підготовці до наступних уроків.

    Допрацювати зміст дозволяється тільки залікові уроки, оскільки на кафедру ви подаєте їх оформленими за вимогами 12 шрифт, й інтервал, шапка також відрізняється, обовязковим компонентом залікових уроків є всі додатки на А-4.
    А для інших уроків ви готуєтеся якісно, маєте конспект, детально розписаний. Конспект має вам допомагати на уроці.

    Сторінки підручника нам потрібні вашого (реального, за яким працюєте), а не того який ви знайшли в інтернеті, навіщо припасовувати не той підручник до конспекту?

    Якщо ви провели урок, але на уроці щось відбувалося не так, то не конспект переписується, а пишеться самоаналіз. Де ваші самааналізи. Ви створюєте собі проблеми, витрачаючи час на редагування того, що відбулося, А мали зробити самоаналіз ірухатися далі. Не дуріть самі себе!

    Це стосується всіх! Ігоре, повідомте про це дівчат!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. До вашого конспекту.
    1. Як можна планувати урок, а план (структурно-логічну схему) не подавати? Ви не бачили конспекти інших?
    2. Ви не можете розібратися, що,на якому етапі та з якою метою маєте зробити. Наприклад, ви плануєте "пояснення" на етапі "Актуалізація".


    Конспект, що ви подали, не дозволяє якісно за ним провести урок: у вас все в одну купу.
    Ви не розмежовуєте свої питання і завдання, не прописуєте (не плануєте) конктретні відповіді і дії.
    В електроному варіанті написати до вашого конспекту рекомендації не має можливостей.
    Його треба креслити! Бо він нечитабельний і непрезентабельний.

    Співчуваю, що ви з такою підготовкою ходите до учнів.

    Думайте!!!

    ВідповістиВидалити